in the Hive

Facem cel mai bine ceea ce ne place cel mai mult.

C. Hopkins despre superlative January 7, 2010

Filed under: publicitate — inthehive @ 17:41
Tags: , ,

          “Ajungem la un alt subiect in publicitate – avantajul de a fi precis. Platitudinile si generalitatile nu ne fac mai multa impresie decat o baltoaca unei rate. Nu convingi pe nimeni spunand “Cea mai buna din lume”, “Cea mai ieftina, la urma urmei”, “Cea mai economicoasa”, etc. Astfel de calitati sunt de la sine intelese. Cele mai multe reviste le accepta ca pe dorinta elementara a vanzatorului de a-si promova cat mai bine marfa. Nu sunt considerate minciuni, ci doar exagerari. Probabil fac mai mult rau decat bine, demonetizand limbajul si facandu-i pe oameni sa desconsidere tot ce spui.

          Dar cand rostim lucruri precise si clare, cand aducem cifre si fapte, ne cantarim si masuram modul de exprimare. Spunem un adevar sau o minciuna. Oamenii stiu ca nu putem minti in presa de mana intai. Ne iau in serios toate argumentele. […]”

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s