in the Hive

Facem cel mai bine ceea ce ne place cel mai mult.

C. Hopkins despre imaginea persoana-produs January 7, 2010

Filed under: publicitate — inthehive @ 17:26
Tags: , , , , ,

          “Oamenii prefera numele legate de anumite realizari, decat sa aiba de a face cu niste companii fara personalitate. Sa faci dintr-un specialist capul de afis intr-o campanie de publicitate inseamna sa ii evidentiezi capacitatile unice de care da dovada. Poate fi necunoscut publicului. De obicei, la inceputul carierei. Dar cand un fabricant il pune in rolul principal, oamenii ii vor acorda respect. In curand va deveni celebru, numele lui asociindu-se cu valoarea. […]

          Din aceleasi motive, numele unei persoane este de obicei mai eficient decat numele de pe eticheta unui produs. Si cu mult mai bun decat o marca inregistrata. Este vorba despre individul mandru despre creatia sa. Este mult mai usor sa faci pe cineva celebru decat o institutie. Numai daca ne gandim la cat de mult conteaza numele in cazul unor productii teatrale, cinematografice sau literare. De multe ori e vorba de nume create pentru un scop anume. La fel este si in vanzari.”

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s