in the Hive

Facem cel mai bine ceea ce ne place cel mai mult.

c. hopkins despre viziunea asupra produsului December 14, 2009

Filed under: publicitate — inthehive @ 19:45
Tags: , , ,

          “Fabricantul este prea legat de produs. Tehnica i se pare mult prea banala. Nu-si da seama cei din afara s-ar putea minuna de toate aceste tehnologii, iar faptele care lui ii par de la sine intelese, pot oferi o deosebita distinctie.

          Acest lucru se intampla in multe proiecte publicitare. Articolul nu este unic. Nu are niste avantaje extraordinare. Probabil ca multi altii pot face produse similare. Povesteste insa despre eforturile procesului de fabricatie. Mentionati factori si caracteristici pe care altii le considera prea neinsemnate pentru a le aminti. Produsul vostru va deveni exponentul acestor calitati. Daca ulterior le vor reclama si altii, nu vor face decat sa va sporeasca voua reclama. Foarte putine din produsele promovate nu pot fi imitate. De asemenea, doar cateva reusesc sa domine in exclusivitate intr-un anumit domeniu. Pur si simplu au fost primele care au oferit date convingatoare.

          E o poveste pe care orice rival de al nostru ar putea sa o spuna, doar ca toti ceilalti o considera banala.”

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s