in the Hive

Facem cel mai bine ceea ce ne place cel mai mult.

C. hopkins despre prieteni si sfaturi December 14, 2009

Filed under: publicitate — inthehive @ 20:32
Tags: , , ,

          “Vreau sa subliniez faptul ca fiecare mare realizare din viata mea s-a obtinut sub astfel de presiuni. Fiecare miscare de-a mea care tindea mai sus sau spre o mai mare multumire a intampinat rezistenta tuturor prietenilor mei. Poate pentru ca erau egoisti si m-ar fi dorit alaturi de ei.

          M-am confruntat cu momente de criza mult mai mari decat banii sau afacerile. Le-am intampinat de fiecare data singur. A trebuit sa hotarasc pentru mine insumi si intotdeauna impotriva unei opozitii feroce. Fiecare miscare majora pe care o faceam a fost ridiculizata si obstructionata de prietenii mei. Marile mele castiguri in materie de fericire, bani sau satisfactie au fost obtinute impotriva dispretului general.

          Dar rationamentul meu era: omul de rand nu are succes. Intalnim putini oameni care isi ating scopul, putini care sunt cu adevarat fericiti sau multumiti. Atunci de ce sa lasam majoritatea sa decida in probleme legate de viata noastra personala?

          Succesul l-am obtinut in cantitati suficiente, fericirea din abundenta, si satisfactia a fost absoluta. N-as fi avut parte de nimic din toate acestea, daca as fi urmat sfaturile prietenilor mei.

          In consecinta, nu dau nimaniu sfaturi. Avem propriile noastre vieti de trait, propriile noastre cariere de realizat. Nu putem masura dorintele altora si capacitatile lor. Unii sunt slabi. Un cuvant descurajator la un moment critic ar putea sa le strice viata. Apoi, cel care emite acel cuvant isi asuma si responsabilitatea. Nu-mi doresc astfel de obligatii. Publicitatea ne invata cat de supuse greselilor sunt judecatile noastre, chiar in legatura cu lucruri la care ne pricepem cel mai bine.

          Nu avem nici cea mai mica sansa cand incercam sa dam sfaturi.”

 

Leave a Reply

