in the Hive

Facem cel mai bine ceea ce ne place cel mai mult.

Walter Weir despre C. Hopkins December 11, 2009

Filed under: publicitate — inthehive @ 19:25
Tags: , , , , , ,

          In 1946, Advertising and Selling a reeditat volumul lui Hopkins cu un cuvant inainte de Walter Weir, care concludea: “Sunt putine pagini in Viata mea in publicitate care sa nu merite sa fie studiate cu atentie. In fata ochilor dumneavoastra se deruleaza o cariera de succes in publicitate, cu toate etapele care au constribuit la acest succes. Lectiile sunt predate cu exactitatea cu care au fost candva invatate. Sunt imbibate de viata. Aceasta nu este o carte, este o experienta – si experienta a fost intotdeauna un profesor adevarat.”

          M-am regasit in totalitate in parerea lui Weir. Sunt deja la jumatatea cartii, si parca nu as vrea sa o termin. E foarte compacta, foarte densa in idei, incat cred ca orice rand din ea poate fi luat ca motto.
          Ca sa va faceti o idee, Hopkins este cel care a facut cunoscute anvelopele Goodyear, si cum a facut din Palmolive – care era un proiect secundar al unui producator de sapunuri local – cel mai vandut sapun de toaleta al acelor vremuri.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s