in the Hive

Facem cel mai bine ceea ce ne place cel mai mult.

C. Hopkins despre clientela December 11, 2009

Filed under: publicitate — inthehive @ 19:41
Tags: , ,

           “De la tatal meu am mostenit saracia si asta a fost o alta binecuvantare. Tatal meu a fost fiul unui cleric, toti stramosii lui au fost clerici, crescuti si scoliti in saracie, asadar aceasta era starea lui naturala.

           Datorez mult acestei conditii. M-a tinut intre oamenii obisnuiti, din care Dumnezeu a facut atat de multi. Am ajuns sa-i cunosc, pe ei si impulsurile lor, chinurile si agoniseala lor, naturaletea lor. Acei oameni obisnuiti pe care ii stiam atat de bine aveau sa devina viitorii mei clienti. Cand ma adresez lor, in scris sau direct, ma recunosc drept unul de-al lor.

           Sunt sigur ca nu as putea sa-i impresionez pe bogati, pentru ca nu ii cunosc. Nu am incercat niciodata sa vand ceea ce cumpara ei. Sunt convins ca ar fi fost un esec daca as fi incercat sa vand Rolls-Royce, Tiffany & Co sau piane Steinway. Nu cunosc reactiile celor bogati. Dar le stiu pe cele ale oamenilor obisnuiti. Imi place sa vorbesc cu muncitorii, sa observ gospodinele care trebuie sa-si numere banutii, sa castig increderea si sa aflu ambitiile baietilor si fetelor din patura de jos. Dati-mi ceva ce ei isi doresc si le voi atinge coarda sensibila. Cuvintele mele vor fi simple, propozitii scurte. Invatatii n-au decat sa-si bata joc de stilul meu. Cei bogati si frivoli n-au decat sa rada de toate astea. Dar in milioane de camine umile, lumea va citi si va cumpara. Vor simti ca autorul textelor ii cunoaste. Iar ei, in publicitate, reprezinta 95% din clientela noastra.”

 

Leave a Reply

